Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/handle/123456789/2269
Title: Навчання студентів покоління z в контексті «економіки знань»
Other Titles: Teaching students generation Z in the context of "economics of knowledge"
Authors: Подік І.І.
Podik I.I.
Keywords: теорія поколінь
покоління Z
освітні системи
перспективи для освіти
theory of generations
generation Z
education system
education prospects
Issue Date: 2017
Publisher: Athens-Kyiv
Abstract: В тезах описуються особливості сучасних студентів з точки зору Теорії поколінь. Такий підхід дозволить краще зрозуміти потреби сучасного студентства, мінімізувати ціннісні протиріччя між викладачами та студентами, оптимізувати навчальний процес.
In this thesis the features of modern students are described from the point of view of Generations Theory. The interaction of teachers and students that is built considering the psychological characteristics of generations will allow us to understand the necessities of the modern students better, minimize the value contradictions between teachers and students and optimize the teaching process.
Description: Подік І. І. Навчання студентів покоління Z в контексті «економіки знань» / І. І. Подік // Formation of Knowledge Economy as the Basis for Information Society : the 4th International Scientific Seminar Athens? Greece, 2017, April, 29 – May, 8 / International Academy of Information Science ; by M. M. Yermoshenko, S. V. Onyshko, A. A. Oleshko, I. Y. Shtuler etc. – Athens-Kyiv, 2017. – С. 123–126.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2269
Appears in Collections:Тези матеріалів конференцій, семінарів, круглих столів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2171_IR.pdf304.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.