Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/handle/123456789/2336
Title: Сучасні методи інтернет-маркетингу: теоретичний аспект
Other Titles: Сontemporary methods of internet marketing: theoretical aspects
Authors: Піжук О.І., Лісова Р.М.
Pizhuk O.I., Lisova R.M.
Keywords: Інтернет-маркетинг,
управління репутацією в Інтернеті,
управління репутацією в пошукових системах,
нативна реклама,
прайс-агрегатор.
Internet marketing,
online reputation management (ORM),
search engine reputation management (SERM),
native advertising,
price aggregator.
Issue Date: 2017
Publisher: Глобальні та національні проблеми економіки
Citation: Лісова Р. М. Сучасні методи інтернет-маркетингу: теоретичний аспект / Р. М. Лісова, О. І. Піжук // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2017. – Вип. 20. – С. 418–422.
Abstract: У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу та методи його використання в сучасних умовах господарювання. Проаналізовано рівень використання інформаційно-комуніка-ційних технологій сучасними вітчизняними підприємствами. Розкрито сутність таких методів Інтернет-маркетингу, як управління репутацією в Інтернеті, нативна реклама та використання прайс-агрегаторів. Визначено їх особливості, місце та роль в Інтернет-маркетингу. Обґрунтовано доцільність їх використання сучасними підприємствами. In the article, deals with the features of internet marketing and its methods. The level of using information and communication technologies by modern domestic enterprises has analyzed. The essence of such methods of internet-marketing as online reputation management (ORM), search engine reputation management (SERM), native advertising and price aggregators has uncovered. Characteristics, place, and role of modern methods in Internet-marketing has defined. The importance of using these methods in modern enterprises has grounded.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2336
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2532_IR.pdf448.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.