Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/handle/123456789/2371
Title: Вплив дидактичних умов на формування у студентів працеохоронних умінь і навичок засобами імітаційного моделювання
Other Titles: The influence of didactic conditions on students lalour safety skills formation by imitation modeling.
Authors: Жданова В.Г.
Zhdanovа V.G.
Keywords: методика,
методи,
навчання,
лекція,
практичне заняття,
рольова гра,
семінар,
виробнича ситуація,
кредитно-модульна система,
охорона праці.
methodology,
methods,
studying,
lecture,
practical lessons,
role game,
seminar,
industrial situation,
credite and module system.
Issue Date: 2013
Publisher: Педагогічна освіта: теорія і практика.
Citation: Жданова В. Г. Вплив дидактичних умов на формування у студентів працеохоронних умінь і навичок засобами імітаційного моделювання / В. Г. Жданова // Педагогічна освіта: теорія і практика. – 2013. – Вип. 13. – С. 65–68.
Abstract: Показано вплив дидактичних умов на формування у студентів працеохоронних умінь і навичок засобами імітаційного моделювання. Визначено роль методів активного навчання у вищих навчальних закладах. The influence of didactic conditions on students labour safety skills formation by imitation modeling is presented. The role of active studying methods in higher educational institutions is defined.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2371
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2237_IR.pdf4.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.