Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/handle/123456789/2376
Название: Формування працеохоронної культури майбутніх фахівців
Другие названия: Formation pratseohoronnoyi culture future professionals
Авторы: Жданова В.Г.
Zhdanovа V.G.
Ключевые слова: Форми,
методи,
навчально-виховний процес,
лекції,
практичні,
лабораторні заняття,
самостійна робота,
інформаційно-комунікаційні технології,
методи імітаційного моделювання,
навчально-пізнавальна діяльності,
працеохоронні уміння,
навички.
The forms,
methods,
educational process,
lectures,
practical,
laboratory work,
independent work,
information and communication technologies,
methods of simulation,
training and educational activities pratseohoronni skills,
skills.
Дата публикации: 2016
Издательство: Ірпінь : УДФСУ.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто рівень працеохоронної культури більшості підприємств України, а також ефективність традиційних методів навчання для підготовки фахівців, застосовував у відповідних вищих навчальних закладах імітаційні методи моделювання працеохоронної діяльності. Стан працеохоронної культури підприємств, установ, організацій тощо. The influence of didactic conditions on students’ labour safety skills. The role of active studying methods in higher educational institutions is defined.
Описание: Жданова В. Г. Формування працеохоронної культури майбутніх фахівців : Природокористування і сталий розвиток: економіка екологія, управління : зб. матер. міжн. наук.-практ. конф. 10-11 квітня 2014 року / Держ податкова служба України, Нац. ун-т держ. податкової служби України. – Ірпінь : УДФСУ, 2016. – С. 344–345.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2376
Располагается в коллекциях:Тези матеріалів конференцій, семінарів, круглих столів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2241_IR.pdf6.49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.