Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/handle/123456789/2437
Title: Методика оцінки конкурентного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі
Other Titles: Methodology for assessing the competitive potential of retail enterprises.
Authors: Сидорко Н.Л.
Sidorko N.L.
Keywords: потенціал,
конкуренція,
торгівля,
оцінка.
potential,
competition,
trade,
evaluation.
Issue Date: 2017
Publisher: Сумський нац. аграрний ун-т [та ін.]. – Ірпінь.
Citation: Сидорко Н.Л. Методика оцінки конкурентного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі / Н. Л. Сидорко // Україна – територія можливостей для розвитку підприємництва : зб. матер. міжн. наук.-практ. інтернет-конф. «Економічні перспективи підприємництва в Україні, 26-27 жовтня 2017 року. Присвячена 15-річчю Навч.-наук. ін-ту економіки, оподаткування та митної справи : у 2-х ч. / Мін-во освіти і науки України, Сумський нац. аграрний ун-т [та ін.]. – Ірпінь, 2017. – Ч. 1. – С. 599–602. – (Серія «Податкова та митна справа в Україні» ; т. 101).
Abstract: У статті розглядається методика оцінки конкурентного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. Подається аналіз системи показників оцінки складових конкурентного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. The article deals with the methodology for assessing the competitive potential of retail enterprises. An analysis of the system of indicators of the estimation of components of the competitive potential of retail enterprises is presented.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2437
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2277_IR.pdf16.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.