Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/handle/123456789/2594
Title: Діагностика спрямованості у спілкуванні як показника сформованості у студентів готовності до гармонізації міжособистісних відносин
Other Titles: Diagnostics of Communicative Orientation as an Index of Students’ Readiness to Harmonization of Interpersonal Relations
Authors: Пернарівська Т.П.
Pernarivska T.P.
Keywords: готовність до гармонізації міжособистісних відносин,
спрямованість у спілкуванні,
студенти,
констатувальний етап експерименту
readiness to harmonization of intern inpersonal relations;
orientation itercourse;
students;
diagnostic stage of experiment
Issue Date: 2013
Publisher: Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
Citation: Пернарівська Т. П. Діагностика спрямованості у спілкуванні як показника сформованості у студентів готовності до гармонізації міжособистісних відносин / Т. П. Пернарівська // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. – 2013. – Вип. 17, Кн. 2. – С. 127–135.
Abstract: Охарактеризовано психологічні особливості студентів і роль студентської групи у ролі дієвих факторів впливу на їхнє становлення як суб’єктів міжособистісних відносин, розкрито зміст, методику і наведено результати констатувального етапу експерименту щодо діагностики спрямованості у спілкуванні як показника сформованості у студентів готовності до гармонізації міжособистісних відносин The psychological features of students and the role of the student group as the effective factors influencing their formation as subjects of interpersonal relations are described. The content, methodology and results of the diagnostic stage of experiment are presented. The results of diagnostics of orientation in communication as the index of formation of students' readiness for harmonization of interpersonal relations are given.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2594
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2586_IR.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.