Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/handle/123456789/2600
Title: Формування у студентів готовності до гармонізації відносин засобами іноземного ділового спілкування
Other Titles: The Formation of Students’ Readiness for Harmonization of Interpersonal by Means of Business Foreign Languages
Authors: Пернарівська Т.П.
Pernarivska T.P.
Keywords: гармонійні відносини,
ділове спілкування,
іноземна мова,
позааудиторна діяльність,
студенти,
клуб.
harmonious relationships,
business communication,
foreign language,
extracurricular activities,
students,
club.
Issue Date: 2014
Publisher: Івано-Франківськ : «НАІР»
Citation: Пернарівська Т. П. Формування у студентів готовності до гармонізації відносин засобами іноземного ділового спілкування / Т. П. Пернарівська // Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал : матер. звітної наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України (за 2013 рік) / Нац. академія пед. наук України, Ін-т проблем виховання НАПН України. – Івано-Франківськ : «НАІР», 2014. – Вип. 4. – С. 385–388.
Abstract: Розкрито важливість володіння студентами культурою ділового спілкування для формування у них готовності до гармонійних відносин. Обґрунтовано потребу залучення студентів до ділового спілкування іноземною мовою. Наведено зміст діяльності студентського клубу як форми залучення студентів до ділового спілкування іноземною мовою у процесі позааудиторної діяльності. The importance of students' possession of a business communication culture for the formation of their readiness for harmonious relations. The need for attraction is substantiated students to business communication in a foreign language. The content of the activity is presented student club as a form of engaging students in business communication with foreign ones language in the process of non-auditing activities.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2600
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2588_IR.pdf6.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.